wtorek, 13 sierpnia 2013

13.08.2013 - Prolog

Podobno najtrudniej jest zacząć i chyba to prawda, bo zupełnie nie mam pomysłu na wstęp. Niby najprościej od początku: przedstawić się, napisać coś o sobie. Ale to takie banalne, a ja nie lubię banalności. W związku z tym zacznę troszkę inaczej.

W blogowym  świecie kręcę się od dość długiego czasu i w dużej części odwiedzam blogi matek, które piszą o swoich dzieciach. Na pierwszego trafiłam przypadkiem, potem weszłam na drugiego, trzeciego i ... wciągnęłam się na amen :). Już wtedy dotarło do mnie, że moje podejście do życia się zmienia, że ja się zmieniam. Dojrzewam? W pewnym momencie pomyślałam sobie, że może i ja bym spróbowała swoich sił. Brakowało mi tylko chęci i motywacji. Aż do dziś. Dziś doszłam do wniosku, że ostatni dzień osiemnastki to odpowiedni moment. Już wkrótce wkroczę w kolejny etap życia: opuszczę rodzinne gniazdo, rozpocznę studia. Może to też dobry czas na rozpoczęcie etapu jakim jest blogowanie. Ile wytrwam? Zobaczymy!

A cóż mogę napisać o sobie? Jestem zwykłą 19-letnią dziewczyną z małego miasta, która w październiku rozpocznie studia na na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Co mnie czeka? To wielka niewiadoma, los lubi pisać różne scenariusze, a moja rola zawsze mnie zaskakuje. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zatrzyma się tu chociaż na chwilę...i nie zaśnie przed monitorem =D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz