wtorek, 5 listopada 2013

"No ja wszystko widzę, chociaż ślepa jestem!"

Jak mamcię kocham, już nic mnie na studiach nie zdziwi. Już nie dziwię się kiedy układają nam plan tak, że dwa przedmioty mamy w jednym czasie, nie dziwię się, że kiedy cena dobra rośnie, to popyt też rośnie, że na nasze zdrowie lekarze maja tylko 10-procentowy wpływ, że czarne może być białe i że pani widzi, chociaż jest ślepa też większego wrażenia na mnie nie robi. Wszystko to czego się nauczyłam i co było jako tako w mojej głowie poukładane, powoli sypie się jak domek z kart. Myślałam, że tylko w polityce wszystko jest na opak , ale prawda jest taka, że w każdej dziedzinie życia świat stoi do góry nogami.
Jak mamcię kocham, ludzie bez studiów są szczęśliwsi...

1 komentarz:

  1. ze wszystkim się zgodzę ale wzrost ceny dobra może spowodować również wzrost popytu, co prawda częściej jeśli kreślimy wykres pomocniczy itp ale zawsze ! ;P

    OdpowiedzUsuń